Welkom op onze reisblog!

15 mei 2019 - Oosterhout, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Binnenkort vertrekken Jack en ik op onze reis door Schotland. We hebben de reis zelf samengesteld omdat we zo zelf konden kiezen waar en hoe lang we ergens wilden blijven en waarbij we echt een paar leuke plaatsen aan zullen doen. De liefhebbers van films, detectives of netflixseries zullen hopelijk wel wat herkennen. En anders word je vast verliefd op de ruige landschappen, mooie vergezichten of komt er misschien nog wel een knappe Schot in kilt voorbij. Kortom we nemen jullie mee op reis en wie weet doen jullie wel inspiratie op, net als wij deden bij het lezen van de reisblog van Petra.

1. Reislogger:
    15 mei 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lieneke Borstrok:
    15 mei 2019
    Leuk! Ik ben benieuwd en altijd in voor knappe Schotten in kilts😜
  3. Petra:
    16 mei 2019
    Ik zit er klaar voor! Ben benieuwd of jullie net zo verliefd worden op Schotland en de Schotten zoals ik. Kijk nu al uit naar jullie reisblog en foto's!
  4. Ellen Ehmen:
    26 mei 2019
    Kan niet wachten op alle verhalen! Xxxx