Vrijdag 13 mei 2022

13 mei 2022 - Herceg Novi, Montenegro

Vandaag hebben we een vrije dag. Helemaal niets te doen en vrij te besteden. Heerlijk. Wat hebben we het eerst gedaan...uitslapen. Uiteraard wordt je gewoon om 06.00 uur wakker maar nu geen stress en je nog eens omdraaien. Wat een luxe. Om 08.00 uur ging het harde bed echt pijn doen en toen op ons gemak opgestaan en zijn we gaan ontbijten. Wederom geen druk en lekker zitten zolang we willen. Het is hier prachtig weer en we zitten heerlijk op het terras buiten.

Daarna zijn we met Peter en Jopie rustig aan de berg opgelopen naar het oude stadje Herceg Novi. Pleintje bekeken, groentemarktje bezocht, kerkje gezien, kaarsje opgestoken want dat doe ik altijd en terrasje gepakt. Lekker lang gezeten en toen vanaf de berg naar beneden gewandeld naar de boulevard. Weer beetje geslenterd en weer terrasje gepakt voor de lunch. Dat duurde een uur eer dat het er was (gewoon broodjes) maar dat maakt niets uit. Weer verder gewandeld over de boulevard terug naar ons hotel. Daar aangekomen bij het zwembad weer een terrasje gepakt en lekker gekletst met iedereen. Tja... en toen was het nog maar 16.00 uur ofzo. Iedereen is toen volgens mij een dutje gaan doen, Jack is gaan zwemmen en zonnen en ik heb de laptop maar even opengeklapt. Echt een lekker dagje en ook een kort verhaaltje deze keer want we hebben niets gedaan haha!

We  hebben om 19.00 uur gegeten. Het was weer een buffet maar we hebben maar een beetje gepakt en het toetje overgeslagen. We zijn met zijn tweetjes over de boulevard gelopen en bij een hippe tent even samen een ijsje gegeten en een cappuccino gedronken. Even weg van de menigte. Nu zijn we weer terug op de kamer en gaan alles weer inpakken omdat de koffers morgen om 06.30 worden opgehaald. Het wordt morgen weer een drukke dag. We verlaten dit hotel en het land Montenegro, op naar het volgende doel.

1. Lieneke Borstrok:
    13 mei 2022
    Ooohw dat was een lekker dagje.... Zalig.
  2. Sharon:
    Echt zalig ja!
  3. Wilma:
    13 mei 2022
    Eindelijk een beetje rust, dan kun je zelf doen wat je wil🤗
  4. Sharon:
    14 mei 2022
    Ja was erg lekker. Inmiddels alweer op weg. Druk reisdagje, ruim 400 km rijden.
  5. Wilma:
    14 mei 2022
    Ben je onderhand niet op weg richting huis?
  6. Sharon:
    14 mei 2022
    Ja, rijden nu om de noord. Richting Zadar. En dan morgen richting Munchen en maandagavond thuis