Byzantijnse Rondreis

21 maart 2022 - Oosterhout, Nederland

Eens een keer wat anders: Met de bus een reis maken langs de hoogtepunten uit de Byzantijnse geschiedenis van de Balkan. Elk land dat we bezoeken, heeft een eigen interessante geschiedenis, cultuur en de natuur schijnt er prachtig te zijn. We beginnen de reis in Servië, waar we de hoofdstad Belgrado bezoeken. In Noord-Macedonië zien we o.a. de hoofdstad Skopje en het meer van Ohrid. Ook gaan we naar Albanië, het minst ontdekte land van de Balkan. Natuurlijk gaan we ook naar Kroatië tijdens deze Byzantijnse rondreis. Steden als Dubrovnik en Split zijn één groot openluchtmuseum en wie weet pikken we nog een stukje van de prachtige Adriatische kust mee.  We hebben er mega zin in want we hebben deze reis in 2019 al geboekt en het gaat nu dan eindelijk gebeuren! Dat wil zeggen, de reisvoorbereidingen zijn we al een beetje aan het treffen, het aftellen is begonnen en voor je het weet is het 2 mei 2022, dag van vertrek.

1. Petra:
    22 maart 2022
    Wat leuk! Ik kijk nu al uit naar jullie reis en alles wat jullie gaan meemaken, ik tel met jullie mee af. :-)
  2. Lieneke Borstrok:
    22 maart 2022
    Superleuk! Ik ben heel benieuwd, ik vind dit ook interessant.